Εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021 και ξεκινούν έξι σιδηροδρομικά έργα ύψους 3,3 δισ. ευρώ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει βγει στη χώρα. Οι διαγωνισμοί αφορούν έργα με τα οποία το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο επεκτείνεται σε σημαντικά λιμάνια της χώρας.
-Ρίο-Λιμένας Πάτρας (που ολοκληρώνει την νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Πάτρας)
-Κορωπί-Λιμένας Λαυρίου (επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου)
-Παλλήνη-Αεροδρόμιο-Ραφήνα (επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου)
-Θεσσαλονίκη-Λιμένας Καβάλας-Τοξότες Ξάνθης (τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας)
-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο
-Σύνδεση 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο- Ανάπτυξη Δυτικού Προαστιακού Θεσσαλονίκης.
Η επέκταση του Προαστιακού προς Κερατέα – Λαύριο
Η επέκταση από Κορωπί προς Λαύριο θα περιλαμβάνει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς σε Μαρκόπουλο και Λιμάνι Λαυρίου και πέντε σιδηροδρομικές στάσεις σε Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλειό, Θορικό, Κυπριανό. Η απόσταση Αθήνα-Λαύριο θα διεξάγεται σε 55 λεπτά και Κορωπί-Λαύριο σε 28 λεπτά με την ολοκλήρωση της επέκτασης. Το κόστος έχει υπολογισθεί σε 380 εκατ. ευρώ.
Με πληροφορίες από το ypodomes.com