Το Twitter θα επιτρέπει πλέον στους κατόχους του μπλε σήματος (Twitter Blue) να κάνουν αναρτήσεις 10.000 χαρακτήρων που αντιστοιχεί σε περίπου 2.000 λέξεις.
Επιπλέον, η πλατφόρμα θα υποστηρίζει τη μορφοποίηση κειμένου με έντονους (bold) και πλάγιους (italic) χαρακτήρες, διευκολύνοντας την ανάγνωση μεγάλων κειμένων.
Τον Φεβρουάριο, η εταιρεία αύξησε το όριο χαρακτήρων σε 4.000 για τους κατόχους του μπλε σήματος, θέλοντας να ενθαρρύνει τους συγκεκριμένους χρήστες να δημοσιεύουν μεγαλύτερες αναρτήσεις.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κίνηση αυτής της εταιρείας γίνεται για να δώσει τη δυνατότητα σε χρήστες να κερδίζουν χρήματα από τις αναρτήσεις τους. Την Πέμπτη (13/4), ο Eλον Μασκ ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν να υποβάλουν αίτημα ώστε να μπορούν να προσφέρουν συνδρομητικά πακέτα στους χρήστες.